perjantai 2. heinäkuuta 2010

Tiedotus asiaa

Hei kaikille!

Olen kyllästynyt siihen, millaiseksi Panfu muuttuu koko ajan. Koko ajan tulee mainoksia jossa jotain pitäisi ostaa. Tämä ei käy pienille lapsille suunnatussa pelissä. Ajoin osoittaa asiasta mieltäni lopettamalla lähes kokonaan Panfussa käymisen ja suurelta osin blogin kirjoittamisen. Jos myös te olette sitä mieltä että Panfu menee todella huonoon suuntaan kertokaa se täällä kommenteissa. Nyt keskityn pääasiassa toiseen blogiini

Farn

http://www.paatoninpingviinit.blogspot.com/

27 kommenttia:

  1. ihan oikeesti toi on totta!!! mua ärsyttää kans kaikki kultapandoille vaan ihan kaikki nii se elämä ratkee ku saadaan kultapanda.


    T:agentti050

    VastaaPoista
  2. moi farn!tiesitkö,että minäkin olen club penguinissa?!pingviinini nimi on SOPIMUSPOIKA,ja olen siellä paljon vähemmän kuin panfussa.panfu on parempi,koska se on suomenkielinen.kommentoi blogiani,siellä voitaisiin sopia paikka ja aika missä voimme tavata.

    VastaaPoista
  3. EIII!Älä lopeta pliis.En oo viel tavannut sua varman 1 kerran :(

    VastaaPoista
  4. Harmi kun lopetat, ei olla koskaan tavattu. :( Mutta tuo on kyllä totta, en halua käyttää rahojani tietokoneeseen. Olen käyttänyt Panfuun 2 € Mutta sen jälkeen en ole paljoa käynytkään Panfussa. Enemmän kirjoitan blogiini. :O Ja en saa ostaa kultapakettia.

    VastaaPoista
  5. Hei, Farn!

    Ei kannata lopettaa, koska tänään Panfuun tuli Krucio! Ja vaikka ei ole kultapakettia, siellä on onnenpyörä, ja sieltä saa tavaraa! Tänään sain onnenpyörästä karva-sängyn! Se on ihana! Olisin "voinut" saada myös vaikka uima-altaan. Eli onnenpyörä on siinä koneessa, joka löytyy Linnan Juhlasalista. Painatte sitä konetta, niin teidän pitää tehdä oikea reitti. Kun olette tehneet reitin, teille tulee onnenpyötä. Napsauta punaista nuolta ja onnenpyörän nuoli pysähtyy jonkin esineen kohdalle. Ja se esine on ehkä ikuisiiden sinulla!!!!

    Terveisin
    Mangolia

    VastaaPoista
  6. voitteko auttaa tehtävässä amuluran rakkausta rina missä on kolme kiveä missä on mikä ki kivi

    VastaaPoista
  7. Niin ärsyyy kun koko ajan mainostetään kultapakettii. voi olla hauskaa muutenkin.
    mulla kin on pingviinejä kaksi K i e l o ja Alponse.
    ei sun tarttee panffuu lopettaa mulla on toi club penguini vähentyny mutta käyn mie sielä vielä >,<

    VastaaPoista
  8. -.- Minusta Panfussa on hauskaa! Sain tänäänkin onnenpyörästä uuden puumajan... Ja vaikka "joskus" tulee mainoksia, en välitä! :)

    VastaaPoista
  9. Joo mullakin ärsyttää ku koko ajan pitäis ostaa ja ostaa... Pienet lapset ei välttämättä tajua että se maksaa oikeesti vaan luulevat sen olevan pandakolikoita! Älytöntä mutta en silti lopeta Panfuu. Vaikka Panfun lopetatkin niin älä blogiisi pliis!!1

    VastaaPoista
  10. Moi mä täällä taas! Mulla harmittaa kun et kirjoita blogiasi! Panfussa on huippukivaa muutenkin vaikka ei ookkaan kultapanda ja miksei ne mainosta noita juttuja vain kultapandoille??? Jos haluu ostaa paketin niin semmoinen on tuossa alareunassakin!

    VastaaPoista
  11. Käykää lukee mun blogii tässä osoite:
    http://pedskunblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. jooo ne pikkulapset voi viak ottaaa sellasen kultapaketin ja aina tuleee osta tetstarilla huonekaluja osta nyt hirveet törkeet mainostamista:(

    VastaaPoista
  13. niin ja mulla on sinni-bloggi menkää kattoo jos se vaik onnistuss

    VastaaPoista
  14. plaah ei saa mulla tulee ikävä

    VastaaPoista
  15. alina1 kirjottaa miksi miksii

    VastaaPoista
  16. Moips! Lopetitko Panfun ja tänne kirjottamisen?

    VastaaPoista
  17. Niinpä. Miksi aina mainostetaan kultapaketteja, kyllä lapsi osaa sen itse hankkia vanhemmiltaan, kun sen haluaa. Eikä kukaan nyt mitään tekstiviestilahjoja halua ostaa, kun osa on tyyliin jtn 5 vuotiaita lapsia, jotka eivät edes omista kännykkää. Näistä voitaisiin tiedottaa Panfun blogissa, niin että jokainen saa jos haluaa, muttei tyrkyttämistä! T:Captain.

    VastaaPoista
  18. No niinpä, munki mielest se mainostaminen on todella törkeetä. Aina vaan et; osta tekstiviestillä, vain 2€! Raivostuttavaa! Ja sitteku panfussa on niitä mainoksii JOKA sivulla... Käylää mun sivuil, siellä ei mainosteta kovin paljoo

    ponipallero.suntuubi.com

    VastaaPoista
  19. siis voi herran jestas siis kahdella eurolla saa varmaan limpparia vaikka kuin hirveesti tai jotain muuta siis toi on ryöstö hintoja mä toivon ettei kukaan osta noita sitä paitsi kultapaketti maksaa 10e niin se kaksinkertaistuu kun sen maksaa visa tai niillä korteilla siis kannattaa muutaman kerran miettiä pistääkö rahojaan panfuun

    ja kiitos jos luit tämän

    VastaaPoista
  20. Jeps, ei kannata ei. Panfu on kallis. Mulla on CPssä kaksi pingua, Hannaonmami(älä kysy miksi tuollainen nimi) ja HoneyMoney98(en oo kyllä syntynyt 98 vaan 99, mutta pistin vaan sen) ja sitten mulla on myös Heleanea, mutta sillä en käy paljoo. Hannaonmamista tulee memberi.

    VastaaPoista
  21. Niin onse tyhmää kun koko ajan mainostetaan kulta pandaa... (olen kirjottanu tonne sen "vieras" kohan...) kantsii lukee Jenzkan blogii :) :) :) piilo mainonttaa(ko) XD
    Club penguinnissa mulla ons siis K i e l o ja Alponse sekä (olevinaan) uutena Anime Hullu vai mikä sen nimi oli :) en muista XD panfuun ei kannata käyttää rahaa siellä saa tavaraa muutenkin XD ja panfu on kuulemma lakkautettu 2008 vuonna XD sisko luki jostaki...
    Kommentoikaa tään mun viestin jälkeen niin tiedän etten oo ainoo joka lukee... XD tai siis viimenen

    VastaaPoista
  22. panfu on ihan kiva paikka mutta ei panfussa käyminen enään mua huvita siis enmä kuitenkaan halua että panfua otetaan pois e ei!!!!!

    VastaaPoista
  23. älä lopeta , voit yrittää sanoo elllalle ja maxille siitä et se ärsyttää

    VastaaPoista
  24. Ella ja Max eivät voi asialla mitään

    VastaaPoista
  25. miks lopetat club penguin on huono panfu on paras vaikka kultapaketti maksaa

    VastaaPoista
  26. Have you eveг conѕіdered about adding a little
    bit more than just your аrticlеs?
    I mеan, what you sаy іs importаnt and all.
    However imаginе іf you addeԁ some great pictuгes
    or νiԁeo сlips tо give your ρoѕts more, "pop"!
    Your content iѕ exсеllent but wіth pics and vіdeos,
    this blog could undeniably be one of the most beneficial in its fiеlԁ.
    Еxсellent blog!

    Fеel free to visit my blog; http://www.observatoriost.com.br

    VastaaPoista